Bedankt! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wouter Driever - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wouter Driever - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Blijf op de hoogte en volg Wouter

31 Augustus 2012 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

Morgen vertrek ik! Spannend, maar wel heel leuk! Ben nu bezig met de laatste voorbereidingen: laatste dingen in m'n tas doen, muziek en filmpje downloaden, inchecken en m'n kamer opruimen.

De laatste maanden (vanaf het examen) zijn wel heel erg snel gegaan. Werken, feestjes, diploma-uitreiking, op vakantie met vrienden, op vakantie met papa, op vakantie met mama, m'n verjaardag en m'n feest, maar nu is het dan eindelijk zover!

M'n feest was geweldig! Ik heb genoten en jullie hebben me super erg verwend! En ik ben heel erg blij met het cadeau van jullie allemaal (waarvoor jullie allemaal mooie woorden hebben gestuurd). Ik neem het mee en zal vaak aan jullie denken! Ik heb echt heel erg genoten en wil jullie daar allemaal heel erg voor bedanken, het was super!

Ik ga niets beloven over hoe vaak ik een reisverslag uit ga brengen, maar ik ga proberen jullie de leukste dingen te vertellen!

Ik ga weer verder met de laatste voorbereidingen! We houden contact!

Groetjes, Wouter

ps: m'n skype naam is: wouterdriever


  • 01 September 2012 - 19:45

    Henneke:

    Hoi wouter,

    Hoe is de reis gegaan? nog wat van New York gezien?
    Was het afscheidnemen moeilijk ?
    Je moeder zei dat het goed verliep niet teveel tranen.

    Alles loopt hier gewoon door Pieter gevoetbald zo waar gewonnen !
    Hebben net gegeten en hadden het over je vandaar dit snelle bericht.

    Hoop snel wat te horen hoop dat je 1e adres leuk is.

    Liefs,
    Piet Hennek en Pieter

  • 04 September 2012 - 22:05

    Floris En Corrine:

    Hallo wouter, we hopen dat je goed bent aangekomen.
    We zijn blij dat je zo verwent bent dan zeggen we dan heb je
    verdiend, kan ook niet anders wie goed doet, goed ontmoet.
    We horen het graag of je bij leuke mensen terecht bent gekomen?
    Veel kusjes en veel liefs van ons

  • 08 September 2012 - 17:00

    Mamma:

    Ik dacht dat je in Cusco was aangekomen!?
    kus mamma

  • 16 September 2012 - 08:34

    Leonieke :

    Hi Wouter,
    Je bent dus andere wereld binnengegaan zo te lezen. Ik vind t leuk je beschrijving ervan te lezen. Blijf natuurlijk via je moeder op de hoogte maar dit is leuker. Veel plezier en succes. Hg leonieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Welkom in mijn profiel. Hier kun je al m'n reisverslagen bekijken, ik houd jullie op de hoogte!

Actief sinds 29 Aug. 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 8065

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 05 Januari 2013

Buenos Aires, Argentinië

28 Oktober 2012 - 08 December 2012

Córdoba, Argentinië

13 Oktober 2012 - 28 Oktober 2012

Reis door Bolivia

01 September 2012 - 13 Oktober 2012

Cusco, Peru

Landen bezocht: